Am fost intrebat de foarte multe ori: „Care antivirus este mai bun?”. Este foarte greu sa raspund la aceasta intrebare, deoarece raspunsul difera de la caz la caz. Din punctul meu de vedere consider ca cel mai bun antivirus este acela ca te protejeaza cel mai bine si care consuma cat mai putine resurse. Nici un antivirus nu te protejeaza 100%. Este foarte important ca atunci cand navigam pe internet sa nu dam click pe orice mesaj sau pe orice buton fara sa stim ce inseamna. Un antivirus cumparat iti ofera intotdeauna avantaje suplimentare fata de versiunile free. (de ex. Live Support).  Eu pe calculatorul meu folosesc de foarte multi ani antivirusul Avira. Avantajele acestui antivirus sunt:

-este gratuit;

-consuma resurse putine;

-isi actualizeaza singur semnaturile de virusi;

-recunoaste un numar foarte mare de virusi;

-recunoaste si alte programe rau intentionate in afara de virusi (ex. spyware, adware, etc. );

-ofera suport pentru o scanare live, asa cum am aratat intr-un alt post (Stick USB bootabil cu antivirusul AVIRA).

Acest antivirus se poate descarca de la adresa : http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus  .

Fac precizarea, ca cele scrise in acest post reprezinta parerea mea personala. Sunt ferm convins, ca exista si alte produse antivirus la fel de bune sau poate chiar mai bune ca Avira.